Neem je vrienden in de maling!

Lintje

code: 1112

Het regent lintjes in Nederland. Gefeliciteerd. Ook jouw slachtoffer heeft er een verdiend volgens de wethouder.Waarom? Tja .. door de Business expoitarisation waar hij indirect voor heeft gezorgd natuurlijk..dat snapt niemand..ook jouw slachtoffer niet als het goed is.

Kansarm

code: 1146

De gefopte heeft zich ingeschreven voor liefdadigheid. Hij krijgt de bevestiging dat met kerst een criminele kansarme jongere bij hem blijft logeren.

loterij gewonnen

code: 0303

De presentator van een loterij belt het slachtoffer om deze te vertellen dat hij vijf miljoen heeft gewonnen. Tijdens het vragen om de gegevens gaat het helaas een beetje fout, de verbinding wordt slecht en de presentator verliest zijn geduld ...

Klant klaagt tegen leverancier 1

code: 1115

Die klootzak van een medewerker heeft het gore lef gehad om de factuur toe te zenden, voordat de klant de holboutjes heeft ontvangen. Deze klant is er niet van gediend en scheld de leverancier helemaal verrot.

Afsluiting

code: 0416

De telefoonprovider belt automatisch op met de mededeling dat het telefoon abonnement binnen 2 uur wordt opgezegd. Dit kun je tegengaan maar …..uiteraard gaat er van alles mis!

Oliebollenkraam

code: 1147

De oliebolleman belt je slachtoffer op om te bevestigen dat hij de kraam pal voor zijn deur komt zetten. Of hij ook wat stroom kan tappen....

Vuurwerkopslag

code: 1148

De politie belt met de melding dat je slachtoffer morgen het huis uit moet ivm een ontruiming van een vuurwerkopslag bij de buurman.

Eikel

code: 1130

Via een bericht krijgt het slachtoffer te horen wat er van hem gevonden wordt. Conclusie: 'Een lul!'

Failliet

code: 0803

Dit is een leuke voor alle bazen, chefs, directeuren, bedrijfsleiders etc. Kijk of je personeel hart voor de zaak heeft! Een meneer belt namelijk op naar uw personeel met de mededeling dat de zaak al een week failliet is..niks zeggen tegen de directie want hier kunnen wij ze op pakken! Wat doet uw personeel ??

IFOB

code: 0703

De schrik van alle ondernemers..de IFOB. Deze belt dat er een aantal zaken in het verleden niet zijn gegaan zoals het hoort. Tijd voor een controle en inbeslagname van de administratie..enne...zijn/haar computer